Marketing

ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Napredak Web aplikacije i moda

Kao što sam u prošlom postu rekao, radim na razvoju web aplikacije. Za razliku od prošlog posta gdje je dosta toga bilo u teoriji sada su neke stvari već implementirane, čak i sa nekim bitnim preinakama. Web aplikacija je već sada povezana sa novim modom i uskoro ću raditi samo na modu. Trenutno radim 80% na web aplikaciji, 15% na cron taskovima i 5% na modu.

Problemi sadašnjeg moda?

CHRP mod v3 ima nekoliko prepreka i razloga zbog kojih ne može brže raditi na velikom broju igrača, premda je mod podosta optimiziran. Prvi razlog je taj što je SA:MP singlethreaded, što će značiti da kada se nešto izvršava, druge stvari čekaju dok se to ne izvrši i tek onda ide na izvršavanje sljedećeg. Što duže traje izvršavanje neke aktivnosti servera to je sinkronizacija lošija, tj. tijekom procesa je nema. Veliki problem je trenutni sistem spremanja i čitanja server računa koji je na SQLite-u, jednostavno SQLite je kod spremanja sporiji čak i do 20-ak puta od MySQL-a i čak 30-ak puta od file funkcije. Sad zamislite kada se nekoliko igrača konektira i diskonektira svake sekunde koliko to znači za performanse i koliko znači za sinkronizaciju. Druga važna stvar jesu konstantne provjere  i debuganje koje baš nije pametno u tolikoj mjeri, no sada raditi redizajn nekih stvari u starom modu bi bilo gubljenje vremena. Naravno zadnja stvar koja utječe na sinkronizaciju jesu objekti, ali oni su tu u najmanjoj mjeri.


Kako premostiti probleme na novom modu?

Jedan veliki plus novog moda je taj što se sve vezano za račune obavlja na web aplikaciji, nebitno da li se radi o admin akcijama ili o tome šta korisnik želi raditi sa svojim računom. Sada se sve to nalazi u web aplikaciji i daje vam tonu novih mogućnosti rada sa računom, od postanja zahtjeva, uređivanja lozinki, maila, pa čak i do popravljanja izgubljene imovine. Znači veliki dio rada s računom koji je bio siromašan i loš je izbačen iz moda i tu se dolazi već do manjeg opterećenja moda.
MySQL sistem spremanja i rada sa računima donosi puno bolje performanse i daleko ubrzava proces konektiranja i diskonektiranja na server strani. Važna stvar je ta što se koristi čak nekoliko baza za upravljanje serverom, što još dodatno ubrzava neke stvari, no isto tako jako i komplicira programiranje funkcija za rad s njima i tako programiranje traje puno dulje.
Ogroman problem za održavanje servera i utvrđivanje činjenica su Logovi, koji kako su sada u modu stvaraju užas nekome kada treba nešto pronaći. Svi logovi će se na novom modu gledati direktno iz aplikaciji i jednim klikom i filtriranjem po želji će se dobiti u svega par sekundi točan uvid šta i kako je sve neki korisnik radio. No, problem kod logova je sljedeći, ako se odmah zapisuju u MySQL bazu utjecat će jako na performanse servera jer tu govorimo i po nekoliko 10-aka logova u sekundi i premda je MySQL brz opet je podosta sporiji od file funkcije. Nakon nekoliko rasprava sa drugim programerima došao sam do zaključka da će se logovi spremati u fileove, ali u drugačijem obliku nego do sada i recimo svakih sat vremena će se prebacivati Cronom u MySQL bazu. Logovi moraju biti u bazi zbog pretraživanja, a svakim procesom prebacivanja se i file loga isprazno što opet znači veliku brzinu u zapisivanju novih zapisa.
Objekte za početak nećemo optimizirati pa ćemo vidjeti kakve su performanse

A slike aplikacije?

Heh, ne bih htio baš stavljati slike dok ne bude sve gotovo i spremno, no stavit ću vam sliku aplikacije gdje se nalazite na pregledu server računa i upravljanju sa istima. Ne vidi se nešto puno, ali je dovoljno.
http://ch-slike.com/F4Rz


Zaključak

Razvoj traje dalje, sada imam nešto više vremena, pa trošim i preko 10h dnevno na razvoj aplikacije i moda. Ovakvu aplikaciju nema niti jedan veliki samp server na svijetu, a kamoli na balkanu. Meni ovo nije prva web aplikacija ove vrste, ali je u rangu sa najvećim projektima koje sam radio. Ovo je veliki napredak za CH i RP server. Testiranje aplikacije i moda radim zasad sam, ali uskoro će biti i oformljen tim za testiranje. Igrači CH će prvi puta imati priliku vidjeti aplikaciju i mod u prvom mjesecu kada če Alpha testiranje. Korisnički dio web aplikacije je pri kraju, sada se okrećem admin panelu koji je jednim dijelom isto tako sređen, ali ostaje još puno programiranja. Web aplikacija će se dodatno proširivati zajedno sa novim mogućnostima moda.

Broj komentara: 5:

  1. Svaka cast mod ce biti predobar jedva cekam testiranje

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo sada kad sam vidio sliku kako otprilike izgleda Web aplikacija, jedva cekam da mod izadje svaka cast, samo tako nastavite .... VELIKI +

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi se jako sviđa, osobito sam dizajn web aplikacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne da ću igrat 5 sati dnevno nego 25 sto je nemoguce visit cu non stop na kompu ;))) sto vise to bolje i sto vise para cu donirat zajednici CH pozz od Beny-a :)

    I da da jos nesto kazem kupio sam 2 grafe i spojio ih u crossfire pa cu dakako pomoci CH zajednici i pustati live streaming (stream) znaci vozat cu se po novom modu i predstavljat u full hd CroHerze Gaming Community cijelome svijetu pozz od Benya Corleonea ;) <3 CH!

    OdgovoriIzbriši